Friday, May 29, 2009

Cuti sekolah...cuti ke azab???

Assalamualaikum...salam sejahtera
Wawawawa....cuti sekolah dah start...2 minggu plak tu
Tapi apa kejadahnya aku masih terperuk di maktab ni? Angkara kertas exam yang menimbun untuk ditanda. Hari Ahad ni hari terakhir untuk key in markah. Aku tengok kawan2 sekerja kat sini muka tertekan je. Yang mengajar kelas exam lagi sakit...tak boleh bercuti sebab ada kem SPM dan PMR. Walaupun aku tak mengajar kelasexam mahu atau tidak aku kena jugakstay kat sini sampai hari Ahad. Kem Sejarah PMR dan SPM jatuh hari Ahad ni. Ater giler...teman pun kene jugak. Hish...tak boleh jadi ni...ni la akibatnya dapat bos paling cerewet dan tak ada hati perut dalam dunia ni....
Tertekan...mahunya tak tertekan. Tengok bebudak lain happy je balik kecuali form 3 ngan form 5. Aku cakap tak apa la...kita sama2 balik lambat. Maunya nanti aku balik ngan bebudak yang sama asal dari Ipoh nanti. Ajer giler le. Kalo ada kereta sendiri, bleh jugak jalan2...ni kereta kat kampung. Melongo je le kat sini nunggu hari Ahad.
Cuti ni nak ke mana??? Aku jenuh memikior ni...nak ke tanah tinggi ke tepi laut...tak pun7 kaki bawah tanah. Hish...itu namanya percutian alam barzakh selama2nya...
Oklah weh, teman nak ngundor dulu...nak solat maghrib. Assalamualaikum

2 comments:

  1. hahaha

    usah banyak mikior mike woi....

    buat keje ngan ikhlas mungkin..baru la seronok ngajor...hehehe

    anyway selamat bercoti buat cikgu cikgi dan memurid

    apa kejadah duk sekolah cuti2...heheheh

    peace

    ReplyDelete
  2. miker cuti moh ler ke penang! heheheeh!

    ReplyDelete